Aktuelt

Lisens 2014

Alle som skal ha lisens for 2014, klikk HER.

Siste nytt

treningsprogram

Oppdatert 11.04: Vedlagt er treningsplan fra nå og fram til Trondheim-Oslo og Jotunheimen rundt i sommer. Se forklaring til planen under.

Les mer...
Spinning for Kreftsaken

Namdal SK fikk inn kr 50 136,- i dagens spinning for Kreftsaken på Storsenteret. 

Les mer...
krafttakmotkreft300x250px
Namdal Sykkelklubb vil lørdag 15. mars sykle til inntekt for Kreftsaken på Namsos Storsenter, fra klokken 11 til 14.
Les mer...
mars
Fra Facebook: Ole Jørgen Kjøglum, Karstein Hammer, Viggo Reinert og Tor-Åge Grindberg på flott mars-tur.

Fellestrening

Treningstider våren 2014

 

Kl 

Type 

Nivå 

Oppmøte

Oppstart

Man

18:00

Dame offroad

1/2

Shell Hylla

31. mars

Tirs

18:30 Racer 2/3 (lang intervall, se plan) Shell Hylla 16. april

Ons

18:00  Offroad  2 Shell Hylla 02. april

Tors

19:00 Racer 2/3 (kort intervall, se plan) Shell Hylla 18. april

Tors

19:00  Offroad Trim/1  Shell Hylla 25. april

Lør

09:00  Racer  2 (langtur, se plan) Prix Østbyen 20. april

Onsdagsgruppa offroad/ hybrid: 02. april: Oppmøte Shell Hylla kl 18.00.  Ønsker velkommen årets første onsdagestrening. Vi tar turen til Mælen om Kattneggelbygda (ca 1-1,5t). Selv om det blir kun asfalt så sko dere etter føre. Husk lys!

Damegruppa offroad/ hybrid:  Ønsker velkommen til årets første fellestrening for damene mandag 31. mars. Oppmøte Shell Hylla kl 18:00.

Treningsplan mot sommeren 2014

Se detaljert program for trening mot ritt i sommer. 

Oversikt over treningsnivåer

Vi velger å dele treningene i forskjellige nivå for at alle skal kunne finne ”sitt treningsnivå” og at man har valgmuligheter. Det vil være lurt å prøve seg på forskjellige nivå avhengig av treningstilstand og dagsform.

Trim: Lett trening med off-road eller hybridsykkel. Det vektlegges at det skal være mulig for alle å være med.

Nivå 1: Her går det i større tempo enn i trim. Det kjøres middels stor fart og varierte treninger 1,5 - 2,5 t.

Nivå 2: Her går det i litt større tempo enn i nivå 1. Variert trening. Intensitet styres av en fra klubben. Du bør ha syklet en del for å delta her.

Nivå 3: Her er det lov å dra på litt mer. Drag i bakker og på flata. Passer godt for de som ønsker å hevde seg i konkuranser. Gruppa bestemmer selv fart og løype.

Namdal SK på Strava

Copyright Namdal Sykkelklubb (C) 2010 - Utviklet ved hjelp av publiseringssystemet OpenAksess