Aktuelt

Engan rundt

Foreløbig resultatliste ligger nå under "klubbritt"

Siste nytt

Se egen boks for oppdaterte treningstider i sommer. Lørdagsturer avtales via klubbens facebookside.

Takk fra Kreftforeningen 2014-liten2

Vi har fått takkediplom for innsamlingsaksjonen som Namdal SK hadde på Storsenteret i mars.

Les mer...
Tine på 3.plass i Tour de Tomtvatnet 2014

Det var med 20 deltakere fra Namdal SK i Tour de Tomtvatnet lørdag 14. juni. Tine Thomasli sikret pallplass med 3. beste tid i dameklassen! Se alle resultater for klubbens medlemmer under.

Les mer...

Ligger under Hlubbritt og sammen historiske resultater under Resultater

treningsprogram

Oppdatert 11.04: Vedlagt er treningsplan fra nå og fram til Trondheim-Oslo og Jotunheimen rundt i sommer. Se forklaring til planen under.

Les mer...
Lissbirken 2014
Topp 3 etter sesongens siste klubbritt Lissbirken

Fellestrening

Treningstider 2014

 

Kl 

Type 

Nivå 

Oppmøte

Oppstart

Man

18:00

Offroad

1

Shell Hylla

31. mars

Tirs

18:30 Racer 2/3  Shell Hylla 16. april

Ons

18:00  Offroad  2 Shell Hylla 02. april

Tors

19:00 Offroad 2/3  Shell Hylla 18. april

Lør

09:00  Racer  Etter avtale  Prix Østbyen 20. april

Onsdagsgruppa offroad/ hybrid NIVÅ 2: 30.juli: Oppmøte Shell Hylla kl 18.00. Lille Vesterå-runden med utgang på Flakk/Bangsund. Ca 8 mil. Varighet 2,5-3 timer. Treninga ledes av Børre

Mandagsgruppa offroad/ hybrid: 28.juli: Fellestrening NIVÅ 1. Varighet ca 1,5 - 2 time. Grus/asfalt. Diverse veier på Spillum og Sævik + gamle Bangsunveien. Harriet leder treninga

Oversikt over treningsnivåer

Vi velger å dele treningene i forskjellige nivå for at alle skal kunne finne ”sitt treningsnivå” og at man har valgmuligheter. Det vil være lurt å prøve seg på forskjellige nivå avhengig av treningstilstand og dagsform.

Trim: Lett trening med off-road eller hybridsykkel. Det vektlegges at det skal være mulig for alle å være med.

Nivå 1: Her går det i større tempo enn i trim. Det kjøres middels stor fart og varierte treninger 1,5 - 2,5 t.

Nivå 2: Her går det i litt større tempo enn i nivå 1. Variert trening. Intensitet styres av en fra klubben. Du bør ha syklet en del for å delta her.

Nivå 3: Her er det lov å dra på litt mer. Drag i bakker og på flata. Passer godt for de som ønsker å hevde seg i konkuranser. Gruppa bestemmer selv fart og løype.

Namdal SK på Strava

Copyright Namdal Sykkelklubb (C) 2010 - Utviklet ved hjelp av publiseringssystemet OpenAksess